El. paštas          info@vepriumdc.lt +370 340 41290 Šventosios g. 18, LT-20283 Vepriai, Ukmergės r.

Vasaros pradžia dieninėje stovykloje „Mokas“

Birželio 1 - 7 d. Veprių pagrindinėje mokykloje šurmuliavo vaikai -  veikė dieninė stovykla ,,Mokas“.

IMG 0953

Birželio 1 – ąją buvome pakviesti į seniūnijos organizuotą „Vaikystės dieną“ Mažojoje kultūros sostinėje – Vepriuose. Stovyklautojai dalyvavo smiginio varžybose, žaidė, piešė kreidelėmis ant asfalto. Seniūnė Dalė Urbonienė ne tik pasveikino vaikus su Tarptautine vaikų gynimo diena, bet ir įteikė dovanėles, pavaišino ledais.

Antrą stovyklavimo dieną  vykome į Taujėnų dvarą. Keliavome parko takais, grožėjomės dvaro architektūra, skulptūromis, tvenkiniais. Ypač  vaikams patiko parke gyvenantys gyvūnai ir paukščiai. Daugelis pirmą kartą matė fazanus, povus, juodąją gulbę.  Apžiūrėjome senojo svirno rakandus, domėjomės, kam jie buvo naudojami.

Trečioji stovyklavimo diena buvo skirta plačiau pažinti Veprius, šiais metais paskelbtus mažąja kultūros sostine. Orientacinio žygio metu  aplankėme istorines ir kultūrines Veprių vietas – Kalvarijų koplytėles, dvarą, piliakalnį, bažnyčią. Taip dar giliau susipažinome su Veprių istorija.

Netikėtų susitikimų dieną vyko edukaciniai užsiėmimai ,,Aš kuriu gimtinei“. Miško medžiai ne tik teikė gaivų pavėsį, bet ir tapo mums molbertais – ant kamienų pritvirtinome lapus, o piešėme augalais!

Paskutiniąją stovyklavimo dieną  įsikūrėme poilsiavietėje prie Šventosios upės.  Stovyklautojai ne tik žaidė judriuosius žaidimus, tinklinį, bet ir pririnko sausų šakų, susikrovė ir užsikūrė laužą. Kol laužas degė, visi ruošėme pietus -  į foliją vyniojome bulves su lašinukais, kurios  netrukus ėmė čirškėti kaitriose žarijose. Vaišindamiesi gardžiu patiekalu aptarėme stovyklos metu vykusias veiklas ir atsisveikinome iki rudens.

Veprių pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo vyr. mokytojos Zita Bausienė ir Vida Ramanauskienė

IMG 0916

IMG 7615

IMG 7622

Mes naudojame slapukus
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“.