2019-2020 m. m. organizuotas mokyklos veiklos įsivertinimas pagal IQES online metodiką. Tirta “Ugdymas ir mokymasis”.
Išvados:
- Aukščiausiomis vertėmis įvertinta:
- Mokytojų, tėvų ir mokinių nuomone, mokytojai jaučia atsakomybę už savo darbo rezultatus, ugdymo kokybę ir stengiasi kuo geriau išmokyti.
- Tėvai mano, kad mokiniai pakankamai aktyviai mokosi, veikla atitinka jų patirtį, sugebėjimus ir polinkius.
- Tėvai domisi, kaip jų vaikui sekėsi mokykloje, o vaikai noriai pasakoja apie mokyklą.
- Mokiniai nebijo klausti mokytojų jei ko nors nesupranta, o mokytojai pritaiko bendrąsias programas konkrečių klasių poreikiams.
- Didelė dalis mokinių mano, kad gabesni mokiniai, kurie per pamoką greitai atlieka užduotis, gauna papildomų užduočių.
- Žemiausiomis vertėmis įvertinta:
- Tiek mokytojai, tiek tėvai mano, kad šeima nepakankamai supažindinama su ugdymo proceso planais.
- Mokytojai retai derina namų darbų skyrimą su toje pačioje klasėje dirbančiais mokytojais. Tam pritaria ir mokiniai, ir tėvai.
- Mokytojų nuomone, reikia daugiau tartis tarpusavyje dėl projektinių darbų planavimo.
- Mokytojų nuomone, jiems nesuprantami mokykloje priimti sprendimai ne visada būna tinkamai išaiškinti.
- Tėvus ne visada tenkina mokykloje vykstantys mokinių pasiekimų aptarimai.
2019-2020 m. m. ypatingą dėmesį skirsime bendravimui priimant įvairius sprendimus, susijusius su ugdymo procesu.
Mokyklos veiklos planas 2020-2021 m. m. sudarytas vadovaujantis mokyklos vidaus įsivertinimo rekomendacijomis.